header-rebranding.png

LET'S REBRAND MYMUESLI. 

Persoonlijke biologische muesli. We begonnen met het idee in 2007 en sindsdien is er veel gebeurd. Nu, na 16 jaar, vroegen we ons opnieuw af waar het ons allemaal om te doen is. En het antwoord was duidelijk: jij. Hebben we je dat al laten zien? Met onze mixer voor je favoriete muesli zeker. Zal je dat in de toekomst nog meer voelen? 1000 keer ja.


100% Biologisch
DE-ÖKO-037



Met veel liefde in Duitsland geproduceerd


Zonder palmolie



Alle verpakkingen zijn recyclebaar

jij als het middelpunt.


Muesli die bij jou en jouw wensen past. Extra bessen? Extra knapperig? Eiwitrijk of iets heel anders? Jij verdient het. Liever havermout en snacks voor onderweg? Geen probleem. Wij vieren individualiteit en diversiteit. Dus we willen je ondersteunen. Muesli als ontbijt, lunch, diner? Het is jouw dag. Doe het op jouw manier.

nieuwe Look and Feel.

Eenvoudiger, aantrekkelijker, nog meer uit het leven gegrepen. Weer yoghurt gemorst? Kan gebeuren. Om jezelf lachen terwijl je dat doet? Oh ja, graag zelfs. Zelfverzekerd door de dag lopen en je uniekheid vieren. Dat is precies het gevoel dat we je willen geven met onze Design 2.0.
image2-rebranding-muesliqualitaet.jpg

LESS IS MORE.

In de verpakking en in de online shop. Nu kun je nog sneller je weg vinden en heb je een beter overzicht. Hoe graag we je ook alles willen laten zien en beschrijven - we concentreren ons op wat jou echt interesseert.

image1-rebranding-design.jpg

en wat blijft?

Natuurlijk de smaak. Ons doel is nog steeds om je de beste en lekkerste muesli aan te bieden. In topkwaliteit en zo milieuvriendelijk mogelijk. Voor ons betekent dat 100% biologisch, geen palmolie en we gebruiken alleen recyclebare verpakkingen. En natuurlijk mag een flinke portie liefde niet ontbreken in onze muesli's. 




image3-rebranding-webshop.jpg